Ingen bra dag!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det...
EN RIKTIG SKITDAG!

Känt/ Känner mig så fruktansvärt nere idag.
Hatar allt som har med jobbet att göra.
Mitt psyke är nerkört i botten nu känns det som o jag vet inte hur jag ska få det upp igen.

Usch jag är så ledsen. Idag när jag kom hem från jobbet började jag gråta.
Jag orkar bara inte. Det stället förstör mig.
Ja det förstör förresten inte bara mig utan det förstör även mellan mig o J.
Efter en underbar helg tillsammans har han inte fått mkt mer än skit o gnäll från mig idag.

Men han är underbar och går efter orden: Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det bäst!

Känner mig maktlös. Jag som alltid trott och tyckt att man är sin egen lyckas smed men just nu känns dom orden helt värdelösa.
Jag söker annat jobb hela, hela tiden. Jag kämpar för att komma därifrån men inget ger ju resultat, suck..
Att säga upp mig är inget alternativ. Mycket pga. ekonomin.

Vad ska jag göra?! Det enda jag är säker på är att det inte kan fortsätta så här längre. Ett jobb är ett jobb och ett jobb ska man vara rädd om speciellt i dessa tider. Men till vilket pris?!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch vilken jobbig sits.

Att gå till ett jobb man inte trivs med måste vara skitjobbigt!!!!

Förstår även att du inte kan säga upp dig, pengarna måste ju rulla in.

Jobbar du inom vården?

Angående min joggingrunda så har jag tagit igen den nu, både igår och imorse, :-D. KRAAAM!!!, hoppas du känner dig bättre idag.

2009-03-10 @ 11:09:45
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0