Helt sjukt!!

Efter helgen frossande i kakor och bullar räknade jag med att vågen skulle stå på plus idag men till min glädje så gjorde den inte det.
Jag har ju veckovägning på fredagar men det är verkligen svårt att hålla sig o bara väga sig en dag i veckan.

Jag lever fortfarande på allt mys och alla underbara stunder i helgen med många av dom människor som jag älskar mest.
Så att det är måndag och dags att jobba kväll känns inte jättehemskt.

Det som känns desto värre är att våra goda vänner Madde och Danne lyfte med planet igår kväll till Thailand och ska stanna där i 2 veckor :(
Jag unnar dom verkligen det men hade inte haft emot att byta plats med dom.
Tur vi har vår resa att se fram emot.

Nehe, dags att bege sig till bussen. Hoppas ni får en wonderful måndag.

Kram från en glad skåning


Jag med en av världens 2 bästa systrar!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du, Thailand hade inte varit helt fel.

Lite färg i fejset hade inte skadat :-D.

Ha det så bra du kan på jobbet ikväll.

Kram kram

2009-03-23 @ 17:27:07
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vilket bra kort på er båda. Fattas bara en av mina underbara flickor.

Ja helgen var rolig men gick som vanligt alldeles för fort.

Idag har jag satt igång med min bantning till semestern. Har gått bra idag men det e ju bara måndag!!!!! Ska försöka hålla till lördag men då blir det lite fest. Och sen får vi se hur det går på söndagen då!!!!

2009-03-23 @ 19:33:13
Postat av: Ulla bella

Mamma: Ha, ha. Jag tror Söndagen är ganska körd =)

Bra att du kommit igång iaf. Med din vilja klarar du det galant!! Kram

2009-03-23 @ 21:08:47
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: lina

saknar er!!

2009-03-24 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0