Guld i vardagen!

Huvudvärken har suttit i idag också och nu börjar det bli alldelles för mkt. Känner mig yr o svimfärdig. Trött hela tiden och mår illa.
Panodil har jag knaprat på idag också men det har inte hjälpt ett skit.
Det enda som funkar är migräntabletterna och det förstår ju jag med att det inte kan vara bra att ta varenda dag,

Så efter att fått gå 2 timmar tidigare från jobbet idag blev det bingen direkt när jag kom hem.
Sov i 2 timmar och nu känns det kanske lite lite  bättre.

Till nåt betydligt muntrare. Igår när jag skulle gå o lägga mig stod en överraskning på sängbordet.
En bukett med fina rosa tulpaner som Honey hade köpt till mig.
Dom fick flytta in på vardagsrums bordet istället





Här kom också nya hyllan med på ett hörn (uppe till vänster). Ett kap från ÖB som min karl var duktig och målade om.
Jag har blivit tokig i småhyllor. Tycker dom är minst lika fina att ha som tavlor på väggarna!

Nej nu blev jag minsann kaffesugen. Ska se om ja kan få bort huvudvärken med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0