Fuck you!

Fan vad arg jag var idag efter jobbet. Hade varit på ledsagning med en uppe på A6 o handlat o färdtjänsten var beställd hem kl 15.15.
Vi som är duktiga och är i god tid går o ställer oss o väntar utanför vid 15.
Klockan går o det börjar bli kyligt i blåsten men ingen Taxi syns till.
15.30 ringer jag till dom.
- Jaha, det har blivit ändrat till kl 15.40 för taxin var försenad.
Jaha, bara att hålla god min och vänta, vänta, vänta.

Klockan 15,45 ringer jag igen.
-Han är på väg o kommer nu.
Väntar igen.

Klockan 15.50 ringer jag o då är jag arg.
-Oj han körde visst till fel entre och nu har han slutat. Jag skickar en ny bil.
Den kommer om 10 minuter.

Klockan 16.17 kom den.
Fy fan, jag fick sluta en timme senare idag pga den idioten som satt med bokningar &/%%&/())=)??/&/ as!!

Nåväl, sen dess har det inte hänt mkt. Hunnit slänga i mig en ljuvlig kvällsmat bestående av
Potatis, kassler, rivna morötter och sås på creme fraiche, rödlök och mango chutney.
Mums!!


Slöedax framför datorn. Ska sitta här tills det är dax för Greys =)


Kommentarer
Postat av: Ania

Va söt du var på det kortet:)

Förstår din frustration; man har gjort sin del för att det ska bli på ett visst sätt men ändå blir det inte så och du kan inte göra nåt åt det! Man vill bara skrika!

Kramis

2009-03-18 @ 22:09:01
Postat av: ägarinnan

Ania: Precis, usch jag kokade av ilska och frustration.

Längtar efter dig. Puss

2009-03-19 @ 06:49:11
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

gud vilken vacker bild! Och jag kan förstå att du blev frustrerad..fy fasen va dåligt!

2009-03-19 @ 07:13:10
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0