Ensam tid!

Sitter med hela munnen full av skenor nu.

Håller på o testa en sak sen några dagar tillbaka. Vi får väl se om det funkar.

J är iväg o provar på Tennis idag o innan dess var han hos en kompis. Så jag har varit själv hela kvällen sen kl 18 45.
Skönt, jag gillar att ha ensamtid.
Bara jag slipper sova utan honom :P

Så jag har varit duktig och lagat mat till morgondagen och sökt lite jobb, kollat lite utbildningar och så.
Känns bra =)

Nu ska jag vara en redig flickvän o vika tvätten med innan Mr right guy kommer hem.
Saknar honom!


Kommentarer
Postat av: Viktigt strunt

Hej där=)

kunde inte hålla mej från detta skriveri,

men vill hålla den mindre offentlig.

För övrigt är det ju ett bra sätt för oss att ha lite koll på varandra=)



pussokram Sandra

2009-03-05 @ 16:46:08
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0