En dröm om gamla vänner!

Inatt hade jag en dröm. En annorlunda dröm.
Jag drömde att jag bodde kvar i min gamla lägenhet i Kristianstad.
Och att Sandra och Rebecka (2 gamla kompisar) kom hem till mig.

Rebecka umgås jag tyvärr inte med längre (hon tog avstånd från mig) och Sandra bor långt härifrån men vi har lite kontakt.
Det var så konstigt för det var precis som förr fast jag visste i drömmen att saker och ting hade förändrats och att det inte var på riktigt.
R har ju barn nu. 2 stycken till och med.

Visst är det lite obehagligt när man vet i drömmen att man drömmer.

Flummigt det här blev men ni hajjar säkert.

Saknar Sandra! Vi har haft så jäkla kul ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0