Djurens rätt =)

Denna dagen har spenderats på helvetet (jobbet) men imorgon är jag äntligen ledig! Det ska bli himmelskt att få slippa det även om det bara är en enda dag innan helgens arbetspass påbörjas.

Idag har jag dock varit hos företagshälsovården och jag kan ju säga så mkt som att deras bedömning var att jag skulle därifrån så fort som möjligt.

Nog om det.

Ikväll ska jag på homeparty hos Eva. Usch jag som hatar sånt skit. Ska dock inte köpa nåt och det ända som ska bli kul är att träffa alla roliga filurer som ska dit.
Ljusparty, ja inte min grej direkt!!

Vad jag främst ville göra var att rekommendera er att gå in här o läsa. Detta gott folk är den stora anledning till varför jag valt att inte äta kyckling och inte ätit det på 13 år.
O då tycker alla, "men vaddå, är det mer synd om kycklingarna än grisarna". Svar: Nej.
Men jag vet  att det den söta lilla damen som har den här bloggen skriver, är fullkomligt sant.
Jag har sett det med egna ögon.
Dessutom tycker jag (o det kan jag erkänna) att det vore väldigt komplicerat för mig just nu att vara vegeterian.
Jag inser mina begränsningar men vill trots det inte vara den som bara står o titta på och inte agerar.

Ingen kan göra allt men alla kan göra något!


Avslutar med en bild på kissen som ska vara med ÖVERALLT!
Låter inte ens mig sitta ifred vid datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0