Att resa är det bästa som finns!!

Jobb idag i vanlig ordning. Efter det åkte jag hem klockan var 16.10 när jag kom hem o skyndade mig som fan att vattna blommorna och diska upp för att älskling skulle tycka jag varit duktig när han kom hem.
Då får han alltid själv dåligt samvete och istället för att lägga sig i soffan eller sätta sig framför datorn börjar han greja hemma. Kvinnans list ;)

Sen bar det av till banken. Vi satte in alla mynt vi sparat sen 3 månader (vi har bara handlat med sedlar) och Honey har ju bland annat sålt sina gamla högtalare så dom pengarna åkte också med.
2500:- blev det sammanlagt plus att vi hade 2700 sen innan på kontot så nu är halva resan ihopsparad o det känns lovely =)
Dock blev vi lite sura när banknissen sa att dom tar 5 % av mynten i avgift för att dom får räkna dom.. Pissigt right?!

Så hela kvällen har jag inte kunnat annat än o tänka på resan. Blev så sentimental så jag plockade fram korten från Tunisien i November. Åh vad underbart minne. Här är två favoriter. Ryser nästan i kroppen när jag kollar på den andra bilden =)





Nej nu ska ja gå o nana. Har bestämt mig för att lägga mig i tid ikväll =)
Ska drömma om Grekland!!

Nattipuss

image521

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0