Saknad efter favoriterna =)

Nu är jag lissen, jättelissen. Fortf. sjuk. Ont i huvudet och har sår under näsan och på läpparna efter alla ggr jag snytit mig.
Men roligast är nog rösten. Låter som en fjortis kille i målbrottet.
Ringde till farmor precis o skulle önska Glad midsommar och hon kände inte ens igen mig.
"Jag tyckte det lät som en pojke" HAHAHA.

Så det blir nog inte Skåne idag heller. Men imorgon skiter jag i vilket. Då ska ja fan i mej dit.
Jag vill träffa min Ania o hennes killar och mamma, Pidde, Wilma, Sis o Fille fjun.
Pappa o Isac <3
Saknar dom!!

Har köpt så fina födelsedags presenter till Ania o Max. Mina finaste.









Saknar er som faeeeen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0