Tillbaks i Sverige!!

Hade egentligen inte tänkt att skriva här ikväll eftersom jag är så trött o har lite andra grejer att ordna med men då jag loggade in såg jag att vissa här saknade min blogg så då måste jag ju ge er en update.
Har haft världens bästa resa med minst 30-35 grader varje dag, 22 i vattnet. Massa sol, bad och äventyr.
Kameran är innehåller nästan 300 bilder så det finns en del o visa er =)

Imorgon ska jag väga mig o se hur många semesterkilon som krupits sig på men efter en "smygvägning" ikväll kan jag säga att det inte ser så farligt ut.



Mer kommer förhoppningsvis imorgon!

Puss o kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas allt är bra med er! vi måste höras i morron. saknar er! puss

2009-06-14 @ 00:42:40
Postat av: Emelie

Åh välkomna hem!!!!

Gud så underbart det låter, ska bli kul att se bilder sen :-D.

Och härligt att inte vikten ser så farlig ut, du har säkert bättre karaktär än vad jag har :-D.

KRAM!

2009-06-14 @ 08:19:20
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0