Please forgive me..

Känner att jag blivit sämre på o skriva här.
Lusten har inte riktigt infunnit sig. Jag liksom många andra vill väl mest bara njuta av sommaren o ledig tid nu.
Det ser man ju på de flesta bloggar nu att dom tar lite uppehåll eller att inläggen blir glesare över semester och sommarn.
Jag har jobbat extra på h-tjänsten ikväll.
Det var riktigt roligt.
Kul o träffa vårdtagarna o´ch en del av personalen igen.
Det blev bara 16.45 till 21.00 så det var ju inte så länge.

Jag ska faktiskt gå o knyta mig strax, imorgon har jag Riskettan på körskolan kl 08.30 o det är tidigt för mig nu när jag är uppe halva nätterna och sover halva dagarna =)

Annars har det inte hänt mkt, var inne hos bästaste grannen o tjötade lite om ditten o datten.
Är så glad och tacksam att jag har så fina människor runt om mig.
All kärlek till dom.

Nä duschen nästa, svettades som en klimakterie kärring i kvällens kvava väder.


Fan va solbränd man var då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0