Busy girl!!

Fullt upp hela dagen (eller vi sov ju halva, vakande inte förrän 10.15). Jag o Honey har "rännt" i affärer.
Fyndade en jacka, som jag nog ska inviga redan ikväll på Lindex rea, och ett par skor på Din Sko:s rea.
FInt det!!

Sen var vi på Plantagen och köpte blommor till ballisen. Jag har varit sugen länge på att plantera mer där.
Nu när jag äntligen har balkong igen =)
Också köpte vi solcellslampor att ha där ute.
Ni ska få kort sen men jorden jag hade hemma räckte inte så J fick åka iväg o köpa mer.
Ska nog slänga mig i duschen nu så håret hinner torka till ikväll.

Då kommer vännerna och det ska drickas vin o snackas skit. Härligt. Sen blir det nog utgång.
Längesen för mig (över 2 månader sen) =)

Kram så länge, hoppas ni har en lovely Lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0