Ännu mer Grekland kort =)

HATAR, HATAR, HATAR fucking Facebook just nu.
Två kvällar har jag nu försökt lägga upp fler bilder från Grekland men noway. Den vägrar.
Blir man trött eller blir man trött.

Nåja, ni ska iaf få lite fortsättning.

Vi var 3 dagar på Naxos. Där hann vi med bilutflykten of course samt "göra stan" Eller ja, vi handlade i princip inget, dels för att det var dyrt och dels för att vi hellre la pengarna på upplevelser.
Vi var i gamla stan och på arkeologiska museet och åt ett par av världens godaste glassar. Bättre än Ben&Jerrys till och med. Och då mina vänner, är dom goda!! Sol, bad på stranden blev det självklart också en del ;)



     

Rätt var det var så hade 3 dgr sprungit förbi och det var dax att bege oss till nästa Ö. Paros.
Det var ett sorgligt avsked av Naxos. Ribban låg väldigt högt och vi insåg att förmodligen skulle ingen av dom  andra öarna lyckas slå Naxos skönhet!!


Väntande på färjan mot Paros!!

Nu ska jag gå o äta kvällsmat och tycka synd om min stackars sambo som fick åka till NH och hämta verktyg plus bilen idag då mopeden strejkade på väg hem från körskolan!!

Forts. följer... igen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jisses vilka härliga semesterbilder.

Förstår att ni haft en fin semester....

Jag är på jakt efter en tröja på Gina, skulle beställa den på hemsidan men då fanns den inte (jäklaSkit), om du vill och ska till city någon dag kanske du kunde kollat efter den? flirt

KRAM!!!

2009-06-15 @ 20:40:45
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: miian

Oh ni har varit iväg.

Vilka fina bilder.

Varmt och skönt förstår jag!

Kramkram

2009-06-15 @ 20:53:35
Postat av: Emelie

Hej!

Jo alltså mamma skulle köpa den till mig nu i helgen men den fanns inte.

Det är en tröja/klänning/tunika.

Vit botten och kortärmad.

Sen är det liggande ränder på den.

Den finns med ränder i färgen röd, svart, marinblå eller olika färger på ränderna.

Det som är speciellt med den är att det är ett REP runt midjan som skärp (inte ett snöre).

Den ska kosta 149:-

Tyvärr finns den inte i webbshoppen heller längre... :-(

Du får gärna titta om du ser den.

Jag skulle vilja ha den med blåa ränder och jag tror Medium blir bra, finns inte blåa ränder så kan svarta funka också.....(men ingen av de andra två), hihi

Kan som sagt inte länka till den tyvärr men du får gärna kolla.

Kan föra över pengar till dig om du vill :-D.

KRAM!

2009-06-15 @ 22:04:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0