Varför denna känsla?

Uff, jag har en lite konstig känsla i kroppen idag. Nästan som ångest.
O det lustiga är att jag inte kan sätta fingret på vad det beror på.
Kan det va pressen på mig ang. körkortet, vikten, saknaden av familjen, skolan?
I dont know!!!!!!

Dagen ska iaf vigas åt körkortspluggande, sova och sen ikväll ska man till jobbet igen.
Jobbar ihop med en superrolig tjej inatt som jag tycker jättemkt om så det ska iaf bli kul.

Igår gjorde jag o min kärlek riktig bakfyllemat nämligen hemmagjord pizza. Den är såååå god. Viktväktarrecept of course.

Nej, nu ska jag starta Bonniers trafikskola så det blir nåt gjort på den fronten.

På Torsdag kommer 3 av mina favoriter på denna jord hit o det ska bli såå kul.


Ania, Micke o Max <3


GOSUNGE!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0