Dagen än så länge..

Nu är riskettan avklarad, känns så skönt. Ytterligare ett steg närmare körkortet.
Det var faktiskt ganska intressant o kul med.
Nåt som är mindre kul ar att dom två senaste dagarna när jag fått på min bikini o ska gå ner o lägga mig o pressa hos Emma så har solen gått i moln, likaså idag.
Piss!!

Jag har iaf precis avnjutit en god lunch bestående av tonfisksallad.


Svingod, k*ullade munnen.
Jag har sallad, paprika, advokado, tonfisk, tomat och rödlök. Ovanpå har jag ägg och bluecheese dressing.
Smarrigt!!

Kommentarer
Postat av: miian

mums så gott.

Sallad är ju ungefär vad man orkar äta i denna hetta.

Alla verkar ha haft åskoväder,regnoväder m.m utan vi i centrala kstad.

Har ni haft?



Tack för kommentaren,hon är modig den lilla bönan.

Fick åka in akut nu ikväll för ytterligare en omläggning och se alla hemska sår.

Men hon var cool lugn.

så skönt,annat blir det nog sen när hon ska lära sig gå på foten utan bandage.

usch bävar för att plocka bort det,men måste ju.



Kram i hettan

2009-07-01 @ 20:31:12
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0