Mysig Lördag, utan fest! =)

Inte har det funnits mkt tid för att blogga idag men trots det känns det som vi inte gjort så mycket :)
Min kära karl är ute o festar lite så här sitter jag.
Borde passat på o plugga men uff på en Lördag =(

TIdigare ikväll så var Emma Trosklint här (he, he) o käkade middag med mig o J innan han stack.
J hade lyckats göra den godaste fläskfile jag ätit.
Hel fläskfilé på grillen. Den blev så saftig och god.
Jag gjorde ungsrostade grönsaker med favorit creme fraichen på. Har letat som fan efter den här i Jönköping i 2 år också idag hittar jag den på Willys av alla jävla ställen =)


MMMM...

Emsan o jag tittade lite på Tv o smällde i oss choklad.
Så mysigt, jag drack fanta o rosévin men E hade bestämt sig för o va nykter till nästa helg då hon skulle på fest. O jag tjatade inte. Vet hur jobbigt det är när folk gör det.
Emma är ju den jag känt o umgåtts med längst här i Jönköping o jag blir alltid lika glad av o träffa henne.
Hon var dessutom den enda av mina vänner som var med den kvällen då jag träffade J :)


CA 2 Månader gammal bild.
Klockan 21.30 stack snäckan för hon skulle upp o jobba imorrn.
Men jag har verkligen insett att man faktiskt inte måse festa för o ha trevligt en Lördag kväll.

Nu ska jag nog se Sex and the city filmen. Är tokig i den o kan ändå inte somna förrän J är hemma.
Han började snacka om efterfest "jaha, sa jag. Då får jag väl va vaken hela natten". Men han skulle nog inte.


Kommentarer
Postat av: Emma

O ja det var en mysig kväll =) o maten var god, perfekt :D Kunde nog byta till kvällen den 13;e så vi kör på utgång den 12:e då :) hihi! ;)

pöss

2009-07-27 @ 22:41:35
URL: http://oohnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0