Trevlig Fredagkväll =)

Igår hade vi fin fint besök av Johanna och Kristoffer.
Jag jobbade ju extra på hemtjänsten till klockan 20 o sen var det bara hem och byta om o göra sig redo för kvällen.
Sååå himla trevligt hade vi.
Precis lagom med alkohol, nice sällskap, sen utgång och "lugna" ställen.


två av mina fina vänner.


Jag på ballisen i min nya fina tröja.


Och jag apar mig som vanligt :P

Ikväll blir det bowling med fina vänner. Vi är lite möra trots att vi tog det ganska lugnt igår och sov till (nästan pinsamt).. kl 13 idag!!!
Nu ska jag gå o se om min nya telefon är färdigladdad, så fin =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ojj, sova till 13, hihi

Då är ju både frukost och lunch passerat, hihi

Ja du, den där solbrännan blir ju snabbt ett minne blott, jag hoppas på fint väder på min semester men det börjar ju inte så bra precis...

KRAM

2009-07-20 @ 10:25:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0