En dag på Liseberg!!

Idag har vi varit på Liseberg.
J:s syster fick det av oss i födelsedagspresent.
En heldag på Liseberg.
Jag kan ju säga att det var tur att det inte bara var jag o J som åkte.
Jag är ingen karusell människa.
Har aldrig varit kommer aldrig att bli.
Men jag måste säga att jag ändå är imponerad av mig själv.
Åkte 5 karuseller.
Slänggungorna (äckligast eftersom jag är höjdrädd), Kållerado, Virvelvinden, radiobilarna och..... FLUMRIDERN =)

Den sista är jag riktigt stolt över att jag vågade. Har aldrig gjort det innan men tänkte att ja, ja två stup rakt ner skall jag väl klara av. Resten är ju bara rakt och plant!
Men när vi väl stod i kön sa jag till J att nej jag ångrar mej, jag hoppar ur.
Men sen ångrade jag mig igen och tänkte att fan, jag kommer va så stolt över mig själv när det är gjort!
=)



   





Och just den här åkte jag med:



Ha, ha. Nej naturligtvis ljuger jag men galningarna som jag hade med mig som sällskap gjorde såklart det.
Knäppisar. Jag skulle haft jävligt mkt pengar för o göra det!!

Minsann, nu blir det sängen för min del. Ska försöka hålla ögonen öppna till 12 för då börjar danska Paradise Hotel som jag tyvärr börjat följa efter att jobba natt :)

Puss o hej
O speciell puss till min Dessi som jag saknar som galen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0