I miss the sun..

Idag är jag uppe med tuppen, det känns så iaf.
Riskettan väntar kl 08.30. O jag hoppas verkligen inte den tar så långt tid så jag kan hem o lägga mig sen.
Jag hatar att gå på förläsningar, kurser, utbildningar osv. tidigt på morgonen. Jag får alltid lägga all koncentrationen på på o försöka hålla mig vaken istället.
Fast när jag tänker efter så är det nog samma visa även om jag går på eftermiddagen.
Hur ska det gå i skolan sen?! hihi

Jag hoppas solen är med oss idag så man kan gå ner o våldgästa emmas gräsmatta o bättra på brännan lite.
Jag saknar solen så fort den är iväg o igår var det hemskt väder med åska i luften. Jag trodde allvarligt talat jag skulle svettas ihjäl när jag sprang där mellan tanterna och gubbarna igår.


Saknar Egeiska havet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0