Njuta av solen?!

Förmiddagen spenderades här framför datorn. Vaknade ju i ottan när min kille gick upp så gick o la mig en stund sen.
Idag har det varit varmt, otroligt varmt.
Perfa, tänkte jag. Dagen får tillbringas på Emmas gräsmatta med körskoleboken.
Så vid 12 knallade jag ut med boken i högsta hugg och handduken och kudde i andra handen.

Jovisst, det gick ju bra. Efter 45 minuter och X antal svettdroppar senare fick jag nog.
Höll på o bli galen, jag som aldrig svettas. Det pärlade sig och rann överallt.
Då gick jag in o dagen har spenderats inomhus sedan dess. Nu väntar jag på att min käraste ska komma hem sen ska vi åka till stranden ikväll =)
Ett kvällsdopp i Vättern, kan det bli bättre?!

Dagens bilder:


Outfit för dagens "pressande" =)


invigde bikinshortsen jag köpte för ett halvår sen =)


Njuter av solen..


Dagens läsning, boooooring......

Kommentarer
Postat av: Emelie

Najjs pressar-outfit.

Tråååkig läsning dock, hihi

Kram!

2009-07-02 @ 20:17:12
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0