RUS!!

Nej,nu är det slut på det.
Jag får inte ut ett piss av det mer än att jag mår dåligt.
Vet inte vad jag sagt, eller vad jag gjort..
Har ångest som heter duga och har inte vågat mig ut ur lägenheten fast jag befinner mig i en helt annan stad.

Väntar mig samtal som "vad fan har du sagt, vad fan har du gjort". Har förberett mig redan på o få be om ursäkt.
Lögner, löjliga lögner. Svikna löften osv.
Hur klarade jag detta innan?! O oftast mer än en dag per helg..
Är det jag som förändrats eller?!


Ok, inget sånt här extremt kanske men denna filmen och låten beskriver en riktig fylla bra!!
Was it worth it? Absolut inte!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ångesten lagt sig nu lilla snaadi! du är ändå den bästa storasyster man kan ha. hoppas vi ses på torsdag!

2009-07-13 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0