Jobba natt

Jobb inatt igen. Sen är jag snart på fötterna och männsika 2 dagar innan det är dags för nästa race på jobbet.
Det gör mig faktiskt inget att jobba inatt trots att det är Lördag och Honey ska ut.
Jag trivs ju ganska bra där. Dock finns det väl bra och mindre bra nätter men på vilket ställe är det inte så?!



Vädigt osmickrande bild  emn var tvungen. tog ut 2300 till halkbanan iförrgår och fick ut allt i 100 lappar =)
Har nog aldrig känt mig så rik :P
Klänninge jag har på mig här hatar jag, tycker den sitter så fult o har konstig passform men den var perfekt o dra över bikinin efter stranden!!

Puss o ha en fin Lördag allihop. Imorgon kommer Wilma Hilma hit. JIIIPPPPPPPPPIIIIIIIII!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till en avklarad halkkörning, nu är det INTE långt kvar!!

Plenty med pengar, hade varit kul att shoppa loss för dem, hihi

KRAM!!!

2009-07-04 @ 22:16:16
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0