Fyllehundar.

Somnade inte förrän 3 eftersom J var ute på galajj igår.
På dagen när jag jobabt natt somnar jag ju själv men på natten har jag jättesvårt för det.
Iaf kom han inraglandes vid kvart över 2.
Ett jävla dunder o bra på dass blev det o jag var tvungen att fråga vad som hände. Då kommer han in i sovrummet med hela toaringen i näven HAHAHA.
Hade lyckats slita av den (som redan var lite lös).

Bra på kanelen var han men det gör inget. Jag tycker han är så jävla rolig när han är full =)
Låg dubbel av skratt åt allt han sa.

Igår fotade jag förresten tv.rummet. Var ju längesen jag visade här o det har ju hänt en del. Senast förra helgen blev det färdigt i o med att hyllan kom upp på väggen ovanför soffan:


Nya kuddar också ;) Handduken i soffan är för kattens skull som ofta ligger i den hörnan!


Lite konstig bild på hyllan men ni hejjar kanske.


Andra hörnet med vitrinskåp och barbord. Jag är så jävla nöjd, här är så himla fint.

Nej, krypa ner i sängen igen hade inte varit fel. Kattfan väckte ju mig imorse. Samtidigt borde jag kanske försöka va uppe o få nåt gjort. Hm...... äh, va fan. Det är ju Söndag. Godnatt ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Finfint!!!

Älskar barbord, hade så gärna velat ha ett i köket men gissar att det inte är så barnvänligt?

Kram :-D

2009-07-26 @ 22:57:27
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: lina

fint det blev med hyllan babe!

2009-07-26 @ 23:03:17
Postat av: ägarinnan

Tack sis!!!!!!!!

2009-07-27 @ 00:07:35
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0