Tröttare än på länge!!

Usch vad jag har varit trött idag. Klockan hann bli mkt innan man kom  till ro igår o sen ringde klockan kvart över 6.
Ibland kan man ju vara fruktansvärt trött på morgonen o sen går det lver när man kommit upp men oh nej, inte på mig.
Kunde inte sätta mig ner på hela dagen för då kände jag att jag höll på att somna.
Jag var inte bakis alls eftersom det bara blev 2 glas vin för mej igår men så JÄVLA trött.

Så klockan ett hämtade J mig på jobbet sen körde vi hem o åt lite lunch tillsammans sen gick vi faktiskt in i sängkammaren, rullade ner, klädde av oss o kröp ner i sängen o somnade :)
Båda två!!
Skönt var det o vi sov i 2 timmar :) Precis vad jag behövde för klockan halv 5 hade vi lovat Emma att vi skulle hjälpa henne att flytta saker till hennes o C:s nya lägenhet som ligger mitt emot våran =)
Vi kommer få världens bästa grannar :)
Emma bjöd oss på Max som tack, supergulligt tycker jag!!


Nu står min älskade vid macken på strömsholm efter att J:s pappas skitbil lagt av. Den har vi fått låna så länge tills J:s egna är färdig"renoverad".
Stackaren, nu när det är så kallt med. Jag som hade gjort fika som han skulle få när han kom hem :(

Forts. på julbilderna:


Kusin vitamin o jag

    
                                  Sötaste Lillasyster var tomte

  

Nu vill inte bloggen ladda upp fler bilder. Får väl köra fotsättning imorgon igen. Surt detta :(

Nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0