Dagens + gårdagens!!

SÅ var det vardag igen och med det kommer mer tid på jobbet... Som jag verkligen inte trivs på just nu.
"Stress AB" borde dom döpa om det stället till. Nog om det ska inte bara använda bloggen till att spy galla.
Bara att ligga i o söka nytt och försöka koppla bort arbetet när man kommer hem.

Igår hade vi Emma och Emma med kille här på fika. Självklart glömde jag kameran som jag tänkte på precis innan dom kom! Orkade inte stå o baka nåt så det fick bli köp kladdkaka som jag vet min ena Emma (många emmor hihi) älskar och gräddbullar.
Kvällen höjdpunkit var när jag satt o mumsade på en gräddbulle som jag tryckte rakt i ansiktet på J sen.
HAHAHA elakt tycker kanske en del men han vet att jag bara skojar och jag har kanske lite ful humor.
Alla låg iallafall dubbla av skratt.

Innan kvällen hann vi med en hel massa

*köra till rusta och köpa färg (en sak jag skulle måla om)
*köra till SF bio och köpa två biobiljetter till J:s farmor och farfar som ställt upp så mkt för oss
*köra till plantagen och köpa blommor till ovanstående
*fika hos J:s farmor och farfar.
*övningsköra
*sätta upp dom nya kakeldekorationerna i badrummet (vilken skillnad)
*äta kvällsmat

Ganska bra jobbat va ;)

  
Vi innan "rajjden" i affärerna


Fixar med blommorna till J:s F & F.


Ikväll ska vi försöka riva ner det sista av dom gamla tapeterna i sovrummet sen ska maten lagas och tvätten tvättas och govet dammsugas ja ni vet allt det där som hör till vardagligheterna.

Ska övertala J till o köra till Jysk med ;) Blir nog inte så svårt. Vi måste ju ha gästtäcken till mamma med gubbe och världens bästa systrar kommer nästa helg =) *Längtar*
   
                                            

Kommentarer
Postat av: lina

snygg halsduk J har.. :)

2009-01-26 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0