Sömnlös in Ljungarum!!!

Nu sitter jag här trött men vaken.
Somnade inte förrän närmare 3 inatt. Låg o funderade på saker och ting och kunde bara inte slappna av för att somna. Drygt att ha sådana nätter.

Älskling åkte till jobbet för en timme sen o jag vaknade innan han åkte av katten som "sprätte" i kattlådan.
Sånt jobbigt ljud, han kan hålla på i evigheter med att bara sprida ut kattsand över hela toagolvet!

Jag har så svårt att somna om när jag är själv. Nu är man ju van vid att ha J hos sig i sängen varenda natt så ja har jättesvårt att somna när jag är ensam nu.
Och jag som aldrig varit rädd för att vara ensam har blivit en riktig mes i den här STOOOOORA lägenheten. Tycker det knarrar o hörs ljud överallt =)
Spökrädd, nja........

Näääää nu måste ja försöka sova lite till, har inte sovit mer än 3 och en halv timme typ. Illa!!
Fast först ska jag bjuda på 2 bilder från i lördags när vi skulle till J:s farmor på kalas.


Vilken oreda det var i skohyllan. Aja baja hade mamma sagt!!

Min finaste älskling, så söt och gullig och snutteputtenuttesnuttis =)




/XOXO Ulla-bella!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Aja baja vad rörigt det var i skohyllan. Kommer upp första helgen i februari och då kan jag ju städa den till er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2009-01-22 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0