Vattenbad!!

Nu ligger jag här i sngen o bara väntar på att älskling ska komma hem. han är ute o umgås lite med vänner ikväll. Det behöver han, mitt hjärta. Att vara ledig idag har varit helt underbart o jag o J har spenderat hela dagen i sängen. Såå skönt att ha en slappedag o jag klädde inte på mig förrän kvart i 6 ikväll då det var dax att bege sig på kalas i Lockebo hos J:s farmor och farfar.
Älskar den familjen. Dom är helt underbara.
När jag o J hade dushat idag o var färdiga drar J undan dushdraperiet o vad ser vi då. Jo, det står 5 cm med vatten över hela golvet. Stopp i avloppet. Suck!! Blev att ringa journumret IGEN.
Ska problemen aldrig sluta?!
Nu har dom iaf åtgärdat det.
Känns som jag har otur med allt just nu utom kärleken då förstås ;)

Nu ligger jag här med ont i magen o är livrädd att jag ska få en UVI igen.
Hoppas det gått över till imorrn.
Igår var min älskade Dessi här o vi festade till det lite.
Här är picsen:



       
Nu vill inte webblogg mer. Får väl ta resten imorgon eller nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0