Jag och min pisshelg!

När man så äntligen har sovmorgon efter att ha slavat hela helgen på sitt arbete så blir man väckt av den jävla mesen till löneassistent man har. Suck!!

Igår var jag på såååååååå dåligt humör när jag kom hem från jobbet. Och sen fick jag så dåligt samvete när jag var rekord otrevlig mot J här hemma.
Jag måste verkligen byta arbete. All stress jag upplever där nu och all skit jag får ta kommer genom mitt dåliga humör när jag kommer hem. Och vem får ta allt, jo J eftersom han lever ihop med den här skatan jag är!!

 Så inatt var jag uppe till halv 1 o sökte jobb. Vad som helst, bara jag kommer från detta.

Helgen som gått har inte inneburit nåt kul. SLavat på skit jobbet o sen kommit hem o sovit typ. Hostan sitter i och igår hade jag väldigt ont i bihålorna. Vi får se hur det blir med det idag. I värsta afll får det väl bli vårdcentralen. Jag hatar att behöva gå till doktorn efter persen med Urinvägsinfektionen som var i November.

Nej nu ska ja gå o klä mig o försöka få rätt på knullrufset. Sen blir det att slänga iväg ett sms o kanske försöka få med nån kompis på stan.

När J har slutat så ska vi kola på tapet. wiiihoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dessi hade ett kort på mig från nån av våra galna kvällar =) Saknar henne, hon är ju i K.stad nu ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0