vilket klipp

Min statistik på bloggen går upp o ner, upp o ner. Undrar varför, fast skitsamma. Jag skriver faktiskt för att jag tycker det är kul och mycket för att jag har många nära och kära som bor långt ifrån mig och som på detta viset kan hålla koll på vad som händer i mitt liv =)

igår gjorde vi värsta fyndet på Elgiganten. Vi skulle köpt den här hade vi tänkt som nu såldes för 1990:- till sovrummet. En toshiba 19 tum.

 Toshiba 19" LCD- Kampanjpris SPARA 1000:-
Men kom istället hem med en philips (hittade den inte på bild så jag får väl ta kort på våran) 20 tum för 1500. Den kostade egentligen 4000 men eftersom detta var ett visningsex fick vi det för det.
Otroligt va, och inte en skråma har den.
Vilket klipp!!

Nu ska jag gå o göra färdigt matlådorna till imorgon. Laxfile med pressad potatis och hollandeisås med citron!!
Riva tapet därefter och få ut lite irritation över saker som gnager mig!!

XOXO/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0