Snuttat bebis!!

Ikväll är jag på såå dåligt humör så ahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Blir irriterad på allt J gör eller säger, på katten, på tvättmaskinen som aldrig vill bli klar, på mig själv osv.
Och jag vet precis vad det beror på: Jag ska jobba imorgon. Ångesten ligger hög och jag mår skitdåligt bara jag tänker på att jag ska sätta min fot där igen.
Jag kanske överreagerar, en del kanske tycker det men då får dom göra det. Jag är den jag är och just nu mår jag piss av att arbeta där jag gör.
Söker nya jobb hela tiden men dels så finns det knappt några som ja kan söka och dels så får jag aldrig dom jag söker!!
Skit med!!


Det positiva idag är att jag o Vanessa har varit o hälsat på Lisa, Eddie och Lilla snuttan.
Hon är så söt, baa två månader o så pluttig, tycker jag men Lisa tycker hon blvit stor hehe.
Åh jag blir så sugen så fort jag är hos nån med bebis eller småbarn.
I love kids.


Lisa med dotter så söt!!


Vanessa fick hålla


Jag med =)


Sötaste vovven måste också vara med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0