Influensa o lördagens pics.

Han där uppe måste ha nåt emot mig. redan i lördags kände jag mig lite krasslig men tänkte att det säkert skulle bli bättre till kvällen. NOWAY!!
När tjejerna kom korkades det upp direkt och jag tyckte jag kände mig bättre men det var nog enbart alkoholens förtjänst för när vi sen tagit bussen in till stan och befinner oss på Amour med varsin piggelin drink i handen känner jag hur det värker i hela kroppen och huvudet börjar bulta mer och mer. Time to go home!!
Sagt o gjort, redan 20 i 1 sitter jag i taxin på väg hem o mår allt annat än bra. Och värre skulle det bli.
Klockan 5 på morgonen vaknar jag av att hela jag skakar och hackar tänder så både jag o J vaknade.

Tar tempen och of course har jag feber.
Hela dagen igår låg jag och pendlade mellan 38,5 till 39,5 i feber.
Helt knocked out och lämnade inte soffan på hela dagen.
Idag känner jag mig lite bättre men har fortf. feber. 38, 1 låg den på för en stund sen så det är ju betydligt bätte.

Här kommer iaf bilderna från i lördags:


     

     
     

  

Så det får räcka. Det tar ju hundra år att lägga upp bilder med stans segaste bredband.
Nu ska ja försöka äta lite o sen ligga o vila så ja kan jobba imorrn.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0