Bättra er!!

Blogg lusten finns inte här. Har ingen lust alls till att skriva egentligen men gör det bara för att jag ska.
Tycker det är svårt att veta vilka som läser och om dom "jag hoppas och tror" läser verkligen gör det.
Ni flesta suger på att lämna kommentarer.

Dessutom har jag "aset" fullt av andra måsten just nu, måste tapetsera, måste plugga körkort, måste jobba på skitjobbet osv.
Längtar till i helgen då det blir en liten paus från alla måsten. GBG here we come!!

Nu ska jag krypa ner hos min babe.
Lämnar er med en bild från i helgen:

:
Stora ögon på denna bilden :/

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag e här och läser. Och lämnar kommentarer ibland. Och tycker du e duktig på att skriva. Jag hade aldrig pallat göra det varje dag. Har ju fullt upp bara med att underhålla och kolla min facebook. Djävla jobbigt att va modern och försöka hänga med på allt!!

2009-01-22 @ 21:40:18
Postat av: ägarinnan

Jag vet mammsen. Du tillhör inte en av dom jag syftade på!!

2009-01-22 @ 22:42:13
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0