Sweet Sunday!!

Föregående inlägg skrev jag alltså inatt men det ville sig inte. Webblogg.se protesterade så jag fick publicera det idag om ni undrar =)
Nu sitter jag o älskling o väntar på hans farmor o farfar. Dom ska komma o kolla på väggarna i hallen o sovrummet som J:s farfar ska hjälpa oss att tapetsera.
Pensionären behöver lite att göra och hanblev riktigt glad när vi bad honom om hjälp =)
Dagens goda gärning: Be farfar tapetsera !!!

Dagen har bjudit på lite shopping till lägenheten o nyss var jag o J ute o körde ltie så jag fick lära mig backa. Spännande!!
Sån skillnad det är från första gången vi körde och nu. Kanske till och med jag kan få körkort någon gång :P

Får se om ja återkommer senare. Nu ska jag gå ut o pussa på min älskade pojkvän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0