När Gud skapade mannen!!

Idag är sista dagen jag är ledig av tre så ska försöka njuta riktigt ordentligt.
Igår var vi o skulle boka min första körlektion vilket blivit uppskjutet många gånger. I torsdags när vi var inne o skulle göra det fick jag så ont i magen att vi var tvungen att vända hem igen. NERVÖS!!

Känner mig så gammal när det gäller att ta körkort trots att jag vet att där är dom som är 45 som gör det.
Iallafall när vi väl kom till körskolan igår så självklart var där stängt! GAAHHH!!!!!!!!

Så typiskt, så för att muntra upp oss gick vi in en sväng på Honey I'm Home istället. Blev inte mycket men jag köpte en kylskåpsmagnet som var så jävla fräck.


HAHAHAHAHA!!


oxå tog vi en fika oxå på Bernards:

  
Inte världens bästa kort men va fan den bjuder vi på!!

Nu ska jag o min sambo gå o börja på tapetsering i sovrummet. Hur fan ska detta gå ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0