Kärlekspresent!!!

Idag känner jag mig ritkigt deppig. Har haft ett rent helvete på jobbet utan att överdriva.
Imorse när jag fick min lapp på vad som skulle göras under dagen så bröt jag ihop.
Jag började lipa inför alla. Så stressigt och så hemskt hade jag det idag.
Från att ha varit förbannad och upprörd över hur arbetssituationen nu ser ut inom hemtjänsten känner jag mig numera bara uppgiven.
Jag är så rädd för att gå in i väggen igen för den känslan jag har i bröstet och magen nu är den känslan som jag bar på lääääääänge när jag var så deprimerad för ungefär 1 och ett halvt år sen.

Nu är jag så otroligt glad att jag har min sambo. Han får ta mkt skit nu men samtidigt är han min klippa.
Det är så skönt att ha en famn att gråta ut i o nån som lyssnar på en när man spyr galla över sin situation.
Min älskling, min bästa vän, min klippa!!


För två dagar sen fick han en present av mig. Vi älskar ju att spontan överraska varandra bara sådär ;)
Det var den mest betydelsefulla present jag nånsin gett bort till en partner och ingen förtjänar den mer än J.
Han har mitt hjärta och numera även i skrift runt halsen.



Bella står det och ett hjärta efter om ni inte ser det.
Ide'n fick jag av Sofie som hade köpt ett liknande till sin man i födelsedags present.
Min J blev så glad =)

Nej nu ska jag skriva arbetsansökningar o sen "nana kudden".
Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag blev så glad när jag fick halsbandet och ska slita det med hälsan, jag ställer upp i vått o torrt för dig. Det vet du. Älskar dig så mycket :)

2009-01-15 @ 22:45:43
Postat av: Emma

Usch förstår inte hur du står ut med allt Bella, o inte alla andra heller för den delen. Hoppas att det ordnar sig iaf.=)

2009-01-17 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0