Nästa äventyr inplanerat!!

Åh jag blir så glad när ni skriver kommentarer till mig. Mycket roligare att skriva då ju =)

Idag åker jag till Skåne. En anledning är att jag ska till läkaren imorgon och fixa intyg som jag kan skicka in o förlänga mitt lämp.
Måste ju se till att jag verkligen kan ta körkortet nu!

Fast den största anledningen heter ju Familj&Vänner!!
Inatt ska jag sova hos pappsen. Isac längtar nog efter mig he,. he
Och imorgon kommer älskling ner eftersom han måste jobba imorrn kan han ju inte följa med idag!
Har lite ärende imorgon också så det passar bra. Bland annar ska jag gå o pussa Max o hans mamma =)

igår gjorde vi en sak som jag sett fram emot länge och i och med började en längtan som är ännu värre.
Jag o J bokade vår nästa resa. Och of course blev det. .... dumbumdumbumdumbum:

GREKLAND!!!

Jag och min family var i Grekland för ca 3 år sen och jag blev så kär i det landet och den kulturen att jag lovade mig själv att komma tillbaka snart igen och då stanna lite längre.
Så efter jag o J pratat om vad vi ska göra för äventyr härnäst beslutade vi oss för att öluffa i Grekland.

Så igår var vi inne och bokade resan.

Vi tog en ospecificerad till Cykladerna och framförallt hade vi då Santorini i tankarna. Santorini är för er som inte vet en vulkanö i Södra Grekland som skall vara mkt vacker.

Sanden är mörk, mörk och där finns fortfarande vulkaner som är aktiva.

,

Åhh jag vill åka NU,NU,NU!!!

 

Med ospecificerad innebär ju det att vi kan hamna var som helst vid cykladerna men troligast är nog ändå Santorini.
Vi tänkte dock inte vara på det hotellet så mkt utan åka runt till öarna omkring och förmodligen till Aten och ta några dagar där. Resan kostade bara 5200:- med flyg tur och retur och boende i 2 veckor!!
ingen mat ingick men det är sällan det gör det i Grekland eftersom det vanligaste är lägenhetshotell där.

Åh det pirrar i kroppen bara jag tänker på vilket äventyr detta kommer bli.
Håll tummarna för att tiden går fort till Maj.

Nu måste jag gå o packa vidare.


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hej!

Är lite sent på det men har inte suttit vid datorn knappt idag :-D.

12.30 imorgon blir superbra!!

Vart ska vi säga?...vad passar dig bäst?

Utanför Domus eller något annat ställe, Domus är kanske dumt men nu fick jag hjärnsläpp :-D

Jag tar med ditt nummer men hörs vi inte kan vi väl säga där?

Kram kram!!!!

2009-02-12 @ 21:53:36
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: ida

vi ska åka till santorini den 22a aug:)

2009-02-14 @ 01:36:56
Postat av: lina

fan vilken bild haha..

2009-02-16 @ 18:44:31
Postat av: Emma

åh vilka härliga bilder :) Jag vill med boka resa snart är ju så skönt när man vet o har ngt att se fram emot! Saknar dej! pöss <3

2009-02-17 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0