Semlor is stupid!!

Tänker definitivt inte ta någon egobild idag och lägga upp iallafall. Ser ut som en äcklig raggare i håret.

Dagens viktväktar schemat gick käpp rätt åt helvete när jag skulle städa hos vårdtagare idag.
Dagens höjdpunkt är inte att få städat, nej, nej. Dagens höjdpunkt är tydligen att göra Bella fetare!!
Så måste de ha tänkt när dom tvingade i mig en semla stor som fan.

Och tro mig gott folk, jag hade inget val.
Försökte tacka nej och berättade att jag gick på diet:  "äh, trams" var vad jag fick till svar!!

En semla innehåller 10 points, kan ni fatta, 10 points!!!

Någon gav förslaget att jag kunde säga att jag var gluten eller laktos intolerant. Men hallå!!
Har gått o städat hos dom i 1 år och ätit bullar, grädde och mjölk i kaffet hur många gånger som helst.
"Nej tack, jag blev laktosintolerant i förrgår:" SOUNDS STUPID!!

Jag o min sambo gick upp till A6 idag för o få lite förbränning iaf.
Efter det körde vi lite. Ja, jag körde alltså. Övade. Sur som fan blev jag när jag fick kärringstop.

Nu är det nära. Håll er inne dom närmsta dagarna. Crazy lady will be on the road!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen!

tack för kommentaren.

Alltså jag tyckte jag kände igen din kompis och det stämmer nog att vi jobbat ihop.

Bara för det så kan jag inte komma på vad hon heter men visst var det på Challan, hihi

Jag jobbade där som timmis i en fyra-fem år innan :-D.

Den där semlan har du nog motionerat bort nu, vad duktig du är (ändå)!!

Kramar!!!

2009-02-25 @ 21:20:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, i morse när jag vaknade kom jag på vad hon hette!!!! Minnet är bra men kort. Vi jobbade en hel del ihop minns jag.

Din mamma minns jag också fast hon jobbade "där nere" där jag bara var några få gånger, jag jobbade där uppe.

Min moster jobbar nog där din mamma jobbar, ja världen är allt bra liten :-D

2009-02-26 @ 07:43:53
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0