Nya matvanor och nya bilder!!

Nu har jag ätit min nyttiga frukost bestående av Havregrynsgröt med lättsockrad sylt och knäckebröd med skinka.
Måste ta tag i mig själv nu. Kom igång ganska bra för ett par veckor sen men sen åkte vi ner till SKåne och där nere går det inte att banta.
Läckerheter frestar en överallt.

Jag o Vanessa på jobbet tränade ju en hel del innan jul med men jag har haft svårt att komma igång igen och sen har det varit så mkt här hemma men tapetsering hit o dit. Men vi kom överens om att vi skulle ta ett pass igår men självklart blir Vanni sjuk då :( Och det är inte lika kul att träna själv som det är att träna med henne.

Nåväl, en härlig känsla är dock att man har en ny chans att förändra sig varenda dag. Så nu jävlar :P

Hade en hemsk dröm inatt och jag är såå glad att det bara var en dröm, Hatar att vakna upp med panik i magen och kallsvettig av mardrömmar.

Många skriver på sina bloggar nu att dom är så glada att det är fredag. Tyvärr kan ju inte jag känna riktigt den glädjen eftersom det är min tur att jobba denna helgen. Fan, jag som ville varit hemma med J.
Helgerna är så mysiga.

Igår efter många om och men fick J upp den nya kökslampan jag köpt. Den var ganska krånglig eftersom det var en jäkla massa sladdar och grejer men det gick. My handy man!!



Den här skönheten har även touch så man kan sänka o höja lyset genom att ta på den!!


Nya köksklockan. Så jäkla fin o kostade bara 229:-

Min sambo var stolt över mig igår när han kom hem. Köpt två fynd till lägenheten som han älskade samt bakat pizza till kvällsmat. Och om den blev god. Bland det bästa jag har gjort om jag får säga det själv.

Dessutom färgade jag håret igår men det har jag tyvärr ingen bild på än. Det får vänta.


Den här bilden satte jag som bakgrund på datorn så min honey skulle se den när han kom hem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0