Nervös!

Usch jag är sååå nervös nu. Har inte varit det innan men nu helt plötsligt kom det.
Känns som jag ska kräka..
Känner alla så här inför sin första körlektion?

Hjärtat slår i 120, ska det vara så här i 3 timmar till :(
Glad att jag tog ledigt från jobbet idag. Känner mig själv. Visste det skulle bli så här.

Har spelat mardrömsscenario i huvudet hur jag sätter mig i bilen och den börjar rulla och jag kör in i träd och kvaddar hela bilen.

Löjligt jag vet, Kan inte klockan bli 17 nu så det är över!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas lektionen gick bra.

Såklart man var nervös fast jag minns knappt, var ju 100 år sedan typ för mig, haha.

Min moster heter Carina :-D.

Kram kram och ha en fin lördag nu!

2009-02-28 @ 08:27:11
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0