I did it, did you?

Jag såg det. Gjorde ni?



Säsongsstart på G- Anatomy. Den enda serien som aldrig går ur tiden. Och DH of course men det har jag varit dålig på att följa den senaste tiden.

Idag är jag ledig. =)
Vaknade dock 7.30 av att det var ett jäkla liv i lägenheten. Kom då på at det skulle sättas upp ventilations luckor i fönstrena. Men inte fan trodde jag dom skulle komma så tidigt.
Så när jag får panik och går upp o slänger på mig ett par leggings och en bh så öppnas dörren och in kommer en ung kille: "ojdå, du får upp o hoppa nu". =)
Sen stängde han igen och där stod jag i Bh och leggings och kände mig ganska dum.

Han såg väl inte helt för jävlig ut heller om man säger så!! ;)

Nu ska jag gå ner till bästaste grannen och dra med henne till A6. Måste ju kolla på inredning till vårt nya kök hihi!!

See you later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0