Bra förnyelser och gamla minnen!!

Vårt kök är redan färdigt. Än så lä ge ser det bra ut, där är ju en massa bubblor o så men det går förhoppningsvis ner så småningom.

Hade svårt att hitta nån före bild men här ser ni en bit av den om ni kollar bak egot ;)



Och här har ni en J*VLIGT kass bild tagen nyligen när jag kom hem.



Tapeten gick alltså från Jäkligt ful grön med fruktbård på till att bli Beige med en bård längst upp.
Är sååååååååååååå nöjd!!

Efter detta började jag rota i lådor här för o se om där fanns nåt kul och vad hittade jag då : Fotoalbumet från Egypten.

För er som inte vet bjöd jag mamma på en resa till Egypten 1 vecka för 3 år sen.
Var tvungen att ta kort på några av korten. sÅ brun och fin man var då.


Mamma med vind i håret he,he


Jag med en drink och solbränna =)

Nej nu ska ja vila en stund innan honey kommer hem. Sen ska jag skicka han till MAXI för o handla mat.

Ha det gott; Igelkott!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt att skicka någon annan för att handla!!. Tack för söta kommentaren, jag hoppas att jag kan bli nöjd med mig själv med snaaart!!

Åh vad jag är godissugen men ikväll ska jag verkligen försöka låta bli!! Kram kram

2009-02-18 @ 18:55:32
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Så fint köket blev. Mycket ljusare och fräscht.

Men Bella!!! Vad e det för djävla bilder du har satt in!!!! Jag ser ju för fan ut som ett ufo!!!!! Usch vad hemskt. Kommer att ha mardrömmar i natt om det kortet...

2009-02-24 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0