Är det jul igen?

Så nu har jag slagit in en massa paket. Man kunde nästan tro att det var julafton. Så många jag hade. 3 till mammsen som har fyllt år, 3 till Wilma som är en av 2 världens bästa systrar och 4 till Max som  är så söt så man kunde äta upp honom.

Snacka om att jag skämmer bort min family!
Men det gör inget. Dom är så värda det.


Mamma Ania lär bli glad iaf. Max förstår ju inte så mkt än. Och det är bara mjuka paket!!

   
                                                                                 Bilden på Max och mej hänger of course på kylskåpet!

Nu ska madame Håkansson gå o hänga tvätt. Sen ska hon gå o lägga sig o tycka synd om sig själv för att hon känner sig så ensam utan sin älskade. 


                                                                                    

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas det går bra att vara utan J. jag har nästan också varit själv nu i tre dagar, phille undviker nog att vara hemma så mycket som möjligt känns det som. han vill väl inte bli smittad, vilket jag förstår. nej nu måste jag gå och bli frisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-04 @ 18:37:21
Postat av: ägarinnan

STackars syster yster. Inte lätt att va "fuk"!!´Influensan är inte rolig heller, hööööööög feber, vet precis hur man känner sig. Men se nu till att bli frisk till helgen-. pleeeeeeease!!

2009-02-04 @ 22:12:56
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0