Väldigt lååååång dag!!

Uff vilken jobbig dag det varit idag. Känns som den varat hur länge som helst.
Går man upp 4.30 så blir dagen låååååååååååååååååång.
Men nu är det gjort och nu är det bara att hålla tummarna för att det inte behöver göras om.
Jag hade svårt att somna där inne och då kan det hända att det behövs göras igen.


Inte så lätt att sova när man har elektroder i hela jävla huvet. Har haft märken i pannan av dem hela dan.


Annars inte mycket. Har varit en snabbis på Gina. Fick tag i en kofta men helvetes vad folk där var.
Jag fick lite ångest av att gå där :/
Imorgon ska jag o J ha en Indien dag. Boka hotell och ordna med allt som har med resan att göra :D
Skojigt!!!!!!!!!!



En sleten Bella vid 10-tiden imorse med vad som ser att att vara horn på utväxt :P



SKICKAR EN KRAM TILL MAMMA SOM LIGGER SJUK :(

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag var inne på lindex igår och fick inte på mig en storlek 44 =/ Brukar få på mig 40/42 annars så jag har gått upp i storlek.



Hur fungerar egentligen det där EEG eller vad det hette? :)

2009-12-29 @ 09:49:25
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0