Ullared gjord!!

Detta får bli ett kort inlägg. Som vanligt helt slut efter en dag på Ullared.
Jag tycker synd om dom männsikorna som jobbar  där.
Fy fan. Den trängseln, stressen, folk som suckar, ungar som skriker och gubbar som bara vill därifrån.
Jag hoppas att dom får rejäla kängor aom en arbetsbonus för fy fan vilka hälar dom lär ha annars.


J frågade mig ikväll om jag tyckte det var jättekul att åka till Ullared.
Ja, sa jag. 3 ggr om året men fan inte mer.
Det roligaste är ju efteråt när man verkligen hinner kolla på allt fint man fick med sig. Ovch allt fult eller det som inte passar som man ryckte med sig i rena paniken hehe.


Jag sa ju innan att vi tjänar mycket på att åka dit o köpa julklappar och ja, det gör vi men å andra sidan så köper vi en jävla massa annat också för att passa på när man väl är där så egentlgien kanske inte min ursäkt att åka dit är så bra?! Don't tell my man!!!





Det blev dock inte mycket till mig själv. Iaf inte kläder. 2 plagg o sen lite underkläder o nåt par strumpor. Här se ni en skym av en sak jag köpte:



Nu ska jag krypa till kojs. Skola igen imorrn, suck.....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Javisst följer det med en hel del extra saker när man är där, 'hihi*

vad gäller min utbildning så har jag läst tre år på Högskolan. En flummig datautbildning som hette Medieinformatik (som nog är nerlagt nu).

hade helt klart både kunnat få mitt jobb och klara av att sköta det utan den där utbildningen. Där jag jobbar krävs en datorvana och språkkunskaper, och ett lugn, hihi. Att kunna ta folk (av alla de sorter), allt det är viktigare än utbildning.

(Jo, jag ångrar min utbildning och min studieskuld, hahaha) KRAM!!!!

2009-12-03 @ 20:46:16
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0