Ugly belly!!

Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag somnade på spikmattan igår kväll, den jag fick av mamma i julklapp.
Inte jätteskönt när jag vaknade fast det bara hade gått nån timme.


Idag blir det stan med Emma R. Vi ska luncha o sen blir det väl lite mellandagsrea ;)
Har en fuldag idag.
Hatar mig själv för tilfället eftersom jag lagt på mig en del sen sluta rökandet.
Nu jävlar ska det brännas fett.
Trött på detta o trivs inte med mig själv för tillfället.
Kvittar att alla andra säger att det inte syns och att jag är fin ändå blahablaha.


Jag är jag o jag är den viktigaste i mitt liv o trivs inte jag med mig själv så är det bara jag som kan ändra på det
.
Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anki

du är fin som du är! <3 och apropå viktnedgång så får vi peppa varandra! :)

2009-12-29 @ 11:52:32
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0