Tusen bitar

Pappa o Isac the man var här Lördag till Söndag.
Urmysigt.
Pappa bjöd oss på Pipes of Scotland =)


Grilltallrik blev det för alla fyra. Lyx att bli bjuden på middag, right?!

 

Efter pappa o Isac hade åkt hamnade jag o J i en hetsig "diskussion", inget jag vill ta men jag kan säga att jag tappade kontrollen helt och tog en mugg full med vatten o kastade i golvet.


Vet ni vad det "värsta" var? I liked it. Det var så jävla skönt att göra det och se den flyga i tusen bitar, det var till och med skönt att sopa upp bitarna sen o se den ligga där helt trasig. Det var som att all min ilska gick över när jag hade gjort det...

Är jag ett PSYCHO?????


Psycho or not. Jag begav mig iallafall till jobbet sen o jobbade kväll. Flrsta gången jag inte jobbar natt på det stället. Det var kul, fast mycket bajs och det gillar vi ju inte!!!!



Måste bara skriva en sak innan jag går o lägger mig o drar nåt gammalt över mig.
Har ni läst:

Brittany Murphy blev 32 år. Foto: Scott Kirkland

Filmstjärnan Brittany Murphy, 32, är död



Vad händer? Flera unga kändisar som dött ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0