Rastlösa AB


ARE YOU TALKING TO ME???????????????????????????????????










Trodde aldrig jag skulle säga detta men nu är jag fan i mej trött på att vara så mycket ledig från skolan.
Idag var jag där knappt 2 timmar sen fick vi åka hem. Torsdags- samma sak.
Jag är rastlös som tusan men vet inte vad jag ska göra eftersom jag samtidigt knappt har några pengar =(


När jag sökte in på Fhsk så sa dom att det inte var mycket läxor utan det mesta gjordes i skolan o det tyckte jag lät bra men nu när vi knappt gör nåt i skolan heller så klättrar jag på väggarna.
Jag hoppas detta är tillfälligt annars vet jag inte om jag vill fortsätta ta lån för nåt som jag knappt lär mig nåt av!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

ja igår kändes dagen helt meningslöst..

2009-12-15 @ 11:59:59
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0