Rapport från sjusovaren!!

Jag vet inte om jag gillar eller ogillar min nya vana som är att sova till 10.30 varje morgon.
Känns som jag kommer få problem när rutinerna sätter igång igen eller nu i jul när vi måste va på benen tidigare för att hinna med allt.


Nu har jag iallafall fått i mig en riktig julfrukost

knäckebröd med "hemmagjord" julskinka och senap+ kaffe of course.


Idag är det inte mycket som står på schemat, ska kolla upp lite mer om vaccinationer osv.

Problemet med att flytta från en del av Sverige till en annan. Du får hålla koll på allting själv eftersom du tydligen inte finns med i nåt jävla register inom sjukvård o dylikt här.


Men först, en uppfriskande morgon eller ehhmmm... förmiddags prommis. Härligt när kylan biter en i kinderna=)

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0