Min Jul!

Vi hade en jättefin jul igår med J:s familj.
Jag är verkligen glad över att ha fått ta del av en så underbar familj som dom är.

Nu bär det av till Skåne för nu är det julafotn med min familj, jag ÄR verkligen som ett barn på julafton och har sprungit och tjatat o tjatat om hur mkt jag längtar.


Efter ett alldells för sent uppvaknande (10.30) så måste vi lägga på ett kol nu.
Blir så när man är trött (jobbade ju natt mellan 23-24.e)


Hatar vår suddiga kamera o skaköpa en ny så fort pengar finns men så länge får ni hålla till godo med dessa:

    



Av erfrenhet så vet jag ju att det inte brukar bli så mkt bloggande från Skåne så jag säger so long och hoppas ni får en fortsatt bra jul.

Puss




Kommentarer
Postat av: MissGreen^^

God Jul Bella och ha det riktigt mysigt i det nu regniga skåne... Kraaam:)

2009-12-25 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0