Lukta gott.

Inspirerad av mamma så var jag o köpte hyacinter idag.
Mamma hade köpt hem det o när jag var där i helgen frågade jag vad som doftade så underbart.
Ja, det var ju dom =)


Jag köpte fem stycken som jag har placerat ut här i lägenheten nu, längtar till dom slår ut och den härliga doften sprider sig.


Köpte en fin guldkruka med som passade som handen i handsken i sovrumsfönstret =)




Nu ska jag lägga mig o mysa med Honey. Vi ska kolla på "Drag me to hell". Får se om jag vågar gå upp o kissa inatt eller om jag får väcka J som jag fick göra när vi kollade på Exorcisten =)


Imorgon är det drama, kul. Jag gillar drama och dramaläraren!!!


Jag ser lite busig ut på bilden =P


Kommentarer
Postat av: Anki

jag känner mig lite negativ till drama idag jag :P men usch, varför är jag sån för, när jag väl är där tycker jag det kul! ;) kram!

2009-12-08 @ 08:14:51
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0